FS 561 C-EM

5.00 out of 5

1.549,00 

  • Ισχυρότερο χορτοκοπτικό βενζίνης STIHL για επαγγελματικές εφαρμογές
  • Με σύστημα M-Tronic που ελέγχει τον κινητήρα πλήρως ηλεκτρονικά
  • Εύκολη εκκίνηση χάρη στο STIHL ErgoStart
  • Μέγιστη στιβαρότητα και μεγάλη διάρκεια ζωής με χαμηλό βάρος
  • Άνετο λόγω μειωμένου επιπέδου κραδασμών
  • Με καινοτόμες λαβές ADVANCE Grip
Κωδικός προϊόντος: 41482000218 Κατηγορία: Κατασκευαστής:
Περιγραφή

FS 561 C-EM βενζινοκίνητο χορτoκοπτικό: εξαιρετική απόδοση με μεγάλη διάμετρο κοπής και χαμηλή κατανάλωση

Ως πολύ ισχυρό χορτοκοπτικό, το STIHL FS 561 C-EM σας υποστηρίζει σε επαγγελματικές εργασίες στη δασοκομία και τη συντήρηση τοπίου και γενικά σε εργασίες κοπής μεγάλης κλίμακας. Η μεγάλη διάμετρος του κύκλου κοπής 560 mm επιτρέπει ιδιαίτερα αποτελεσματική εργασία ακόμα και κάτω από δύσκολες συνθήκες. Χάρη στο μαχαίρι STIHL BrushCut με 3 λεπίδες, μπορείτε να βασιστείτε στο FS 561 C-EM ακόμη και για ιδιαίτερα γρήγορη πρόοδο της κοπής κατά την εργασία στη δασοκομία και τη συντήρηση δρόμων. Μπορείτε να αραιώσετε ή να απομακρύνετε αποτελεσματικά ακόμη και σκληρή βλάστηση, όπως μπερδεμένο γρασίδι και ζιζάνια.

Χάρη στο STIHL ErgoStart, μπορείτε να εκκινήσετε το θαμνοκοπτικό χωρίς κόπο. Το STIHL M-Tronic 3.0 εξασφαλίζει επίσης συνεχή βέλτιστη απόδοση του κινητήρα με σταθερή μέγιστη ταχύτητα του κινητήρα – και έτσι άνετη λειτουργία του μηχανήματός σας. Το στιβαρό επαγγελματικό χορτοκοπτικό προκαλεί χαμηλούς κραδασμούς, γεγονός που καθιστά δυνατή την άνετη εργασία ακόμα και σε δύσκολες προκλήσεις. Σε αυτό συμβάλλει και η εργονομική λαβή ποδηλάτου (λαβή κοπής), καθώς υποστηρίζει μια φυσική κίνηση κοπής. Η νέα καινατόμα λαβή ADVANCE GRIP προσφέρει μια ιδιαίτερα εργονομική και διαισθητική εμπειρία εργασίας.

Η βελτιστοποιημένη προστασία στο κάτω άκρο του μηχανήματος παρέχει καλή οπτική στην επιφάνεια εργασίας.

Επιπλέον πληροφορίες
Κυβισμός

57.1 cm³

Ισχύς

3.80 PS

CO2

828 g/kWh

Μοναδιαίο βάρος χωρίς καύσιμο

10.2 kg

Διάμετρος κύκλου κοπής

560 mm

Περιεχόμενο ρεζερβουάρ

990 cm³

Μήκος συσκευής χωρίς εργαλείο κοπής

176 cm

Στάθμη ηχοπίεσης

102 dB(A)

Στάθμη ηχητικής ισχύος

3.3 m/s²

Τιμή κραδασμών αριστερά σε λειτουργία για δεξιόχειρες

3.7 m/s²

Τιμή δόνησης δεξιά σε δεξιόχειρα λειτουργία

3.3 m/s²

Οδηγίες χρήσης

Οδηγίες χρήσης - FS 561.0 C-EM

Λήψη

PDF 1.08 MB

Εξοπλισμός και λειτουργία

Εξοπλισμός και λειτουργία

STIHL M-TRONIC
ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ. Με το STIHL M-Tronic έχετε ήδη από την εκκίνηση τη βέλτιστη απόδοση του μηχανήματος εργασίας σας. Η πλήρως ηλεκτρονική διαχείριση κινητήρα ρυθμίζει τον χρονισμό ανάφλεξης και τη δοσομέτρηση καυσίμου σε κάθε κατάσταση λειτουργίας λαμβάνοντας υπόψη εξωτερικές συνθήκες όπως θερμοκρασία, υψόμετρο και ποιότητα καυσίμου.
ΛΑΒΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Η λαβή ποδηλάτου διακρίνεται για τον εργονομικό της σχεδιασμό. Επιτρέπει στον χρήστη να χειρίζεται το μηχάνημα σχεδόν σαν παραδοσιακή κόσα, και ρυθμίζεται με ένα κουμπί. Στα χορτοκοπτικά και κοπτικά μηχανήματα που πρόκειται να χρησιμοποιούνται συχνά για την κοπή χόρτου σε μεγάλες επιφάνειες, η λαβή ποδηλάτου είναι η καλύτερη επιλογή.
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗ ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ. Η χειροκίνητη αντλία καυσίμου μειώνει τον αριθμό των χειρισμών εκκίνησης και επιταχύνει έτσι τη διαδικασία εκκίνησης. Αυτό είναι χρήσιμο κυρίως μετά από παρατεταμένες παύσεις. Για να το κάνετε αυτό, χειριστείτε την αντλία αρκετές φορές πριν την εκκίνηση. Έτσι θα διασφαλίσετε ότι θα υπάρχει αρκετή βενζίνη στο καρμπυρατέρ κατά την εκκίνηση.

ΑΝΤΙΚΡΑΔΑΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ STIHL

ΓΙΑ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ. Κατά την απόδοση της δύναμης του μηχανήματός σας δημιουργούνται κραδασμοί που γίνονται ιδιαίτερα αντιληπτοί στην περιοχή της λαβής. Τα στοιχεία απόσβεσης και ανάρτησης του αντικραδασμικού συστήματος STIHL μειώνουν τη μετάδοση των κραδασμών του κινητήρα στη λαβή και στο σώμα σας. Το αποτέλεσμα: Το μηχάνημά σας είναι πιο ήρεμο στο χέρι και μπορείτε να εργάζεστε με σημαντικά λιγότερη κούραση.

STIHL ERGOSTART
ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ. Με το STIHL ErgoStart εξοικονομείτε δυνάμεις κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Αρκεί μια ήρεμη και ομοιόμορφη έλξη στο σχοινί εκκίνησης. Η απαιτούμενη ταχύτητα στο σχοινί εκκίνησης είναι σημαντικά μειωμένη, ενώ ο κινητήρας ξεκινά γρήγορα και αξιόπιστα ακόμα και με ένα αργό τράβηγμα. Ένα πρόσθετο ελατήριο μεταξύ του στροφαλοφόρου άξονα και του σχοινιού εκκίνησης επιτρέπει αυτή τη διευκόλυνση.